"Starta bloggen igen"?!

Nämen hejsan, det va länge sen..
Jag ville bara göra ett inlägg, då jag längtar rätt grymt efter att blogga.. Jag ska höra med Therese, och fråga om hon också har lust att starta bloggen igen, fast nu inte bara på lov utan oxå på "vardagar" :) Inget speciellt har hänt sen sist tror jag..
Just nu sitter jag bara och gör läxor: franska, matte, NO, slöjd och musik..Kuul va?! ;( Nejmen, om ni vill hjälpa mig med att få Therese att börja blogga igen, så kanske kommentarer hjälper..:) Så kommentera om ni vill att vi börjar igen..
 
 
 
 
 
 Ses vi snart?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pownieskvaller

Gör det! Men bestämmer ni er för att börja och vill satsa på det krävs mycket uppdatering . Lägg ner tid på att skriva najsiga inlägg ;)

2012-10-01 @ 18:26:52
URL: http://www.pownieskvaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0