Mikrobomb?

Asso,jag förstår verkligen om ni tycker dethär↓ ser konstigt och kanske äckligt ut..Men ärligt talat är det världen bästa i hela världen.. Det är skiit gott och jätte lätt. Receptet är gjort av mig, och Therese och jag döpte den till nåt som..mikrobomb? Haha, ja iaf är det skiit gott och det smakar typ som kladdkaka♥ Den har jag och Therese gjort många ggr när vi inte orkar dra oss själva ner till O.K. för att köpa godis elr nåt annat..
 
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Kram, Emmy
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

Superfin blogg! Tack för kommentaren :)
kram

Svar: Tack så mkt!kram:)
breaktimes.blogg.se

2012-10-04 @ 15:24:02
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0