hoppning v.s. dressyr?

Hej! jag sitter just nu och käkar frukost framför datan..Jag sa ju igår att det skulle bli en del uppdatering från min sida..Imorse ändrades mina planer, så det blir en väldigt stressig dag för mig, så det kommer tyvärr inte bli så bra uppdatering ändå ...
 
 
Många blir ju väldigt exalterade över hoppning och när man frågar folk vad det roligaste med ridningen, så svarar nästan alla; "hoppning". Jag tycker det inte är dåligt eller nåt..men jag fattar inte den stora grejjen lixom.. Är det för att de gillar att hoppa elr för att det blir lite som "grupptryck"? Vem vet? Inte jag iaf..
Men andledningen till att jag började prata om dethär, var att jag idag ska hoppa. Jag tycker det är riktigt kul att hoppa, men jag är nog mer en dressyrmänniska :) Jag ska antagligen rida Karamell, vilket är skönt ibland, eftersom jag tycker han är rätt lätt att hoppa.. Vi ska köra bana idag, och vi blir 4 i gruppen, om inget ändras...
Om jag har tur, så lyckas jag tjata med mamma (som tycker det är läskigt att se mig hoppa?!) Hon ska, om hon följer med, prova sitt nya objektiv till kameran. Så det kommer kanske komma bilder...

 
 Om det blir några bilder idag, så lägger jag upp dem imorgon...fö jag sover hos pappa idag.
 
 
 
 
 
 
                                                                Kram,Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0