Skoldag...

Ni som fortfarande har lov fattar inte hur lyckliga ni är! Skulle seriöst göra vad som helst för en sovmorgon och slippa gå upp 6:30!! Man tänker inte så mycket på det eller så tänker man att det inte är så farligt när man har lov och KAN gå upp när man vill. "Men det är ju inte så farligt" tänker ni säkert då. Det är bara första dagarna det inte är så jobbigt, sen blir det tuffare...
Nu fick jag ut mitt lilla utbrott för att jag inte kunde sova för än typ tjugo över tolv igår:P Haha vet inte vad jag ska lägga upp för bild till er för någon/några måste ni ju få...
Får bli en fin bild på min älskling som jag hoppas få rida nästa vecka:)

Kommentarer
Postat av: sabina mammastårtor

ja det hade varit fräckt.. får jag prova;)

2012-08-22 @ 14:08:34
URL: http://www.mammastartor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0