Sandbanan

Hej, nu är jag hemma från stallet. Eftersom vi bara är tre personer i gruppen just nu, så bestämnde vi med Izza (min ridlärare) att vi skulle rida på sandbanan istället för att rida ut som de andra grupperna innan. Vi körde då dressyr och jag red på Elan. Det gick jätte bra hela tiden, fast han var galet stark, som vanligt. Jag har inga bilder, eftersom jag inte tog med kameran och jag hade ingen som kunde fota. Vi red mest på volten i trav och tog nåra serpentiner och galopp på volten. Mjukstarta efter betet.. Det gick i alla fall jättebra för att vara andra ridlektionen på terminen och jag är nöjd över både Elan och mig. Nu kan jag bara säga en sak: Elan och jag får träna dressyren ett tag, sen får vi se med tävling. Men det tar vi då, i sånna fall.
 
 
 
 
 
Imorgon blir det ridning på Amy. Ni får ett inlägg om morgondagen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0