Roo Gård!

Kom precis hem från privatlektionen på Roo Gård och jag blev jättenöjd med min älskade lägerhäst!! När jag var på lägret och hade henne var hon stel när man skulle ställa henne, sprang iväg då och då och var nästan omöjlig att få i form! Men idag gick det jättebra!
I början av lektionen såg det ut mer såhär ↑ men på slutet gick det bättre. Hon ville bara inte i början... Men lite senare gick det bättre. Min mamma fotade och hon är inte direkt någon toppfotograf men ni får ta det ni får;)
Kunde inte hitta programet där man kan beskära bilderna men ändå få in de i bloggen men det syns väl ändå rätt bra...
Nu ska jag äta sushi så mer bilder kommer efter maten!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0