Otursdagen...

Idag var det "upprop" i kyrkan, vilket betyder att man hör rektorn prata lite i kyrkan och sen går man ut till sin klass, och lärarna kollar så att alla är där och ger ut ett papper om de närmaste dagarna...
Efter det så kallade "uppropet" så gick jag och Therese in i två affärer: Åhlens och Lindex, vi kika in bara. Sen gick vi omkring och väntade på att vi skulle bli hungriga...Haha, låter konstigt men vi gick omkring och sen skulle vi äta på McDonalds... När vi väl var hungriga, så gick vi mot McDonalds, på vägen dit hann jag tappa mitt paraply på nån buss...och när vi väl var på McDonalds så var det fullt, så vi bestämde att vi skulle vänta ett tag och sedan komma tbx när några förhoppningsvis hade gått. Eftersom vi var hungriga, så gick vi till Pressbyrån och köpte 2 kexchoklader... Vi satte oss i en park och åt. På nåt sätt tappade jag min hundralapp någonstans, så jag hade inga pengar... Vi gick in på ICA för att köpa något där istället, eftersom McDonalds fortfarande var fullt... När vi kom in där, ändrade vi oss och bestämde att vi istället skulle åka hem till mig, hämta pengar och gå till McDonalds vid mig istället...
 
Så det slutade med att vi gjorde just det, efter att jag nästan låste ut oss med nycklarna kvar där inne...
 
 
 
 
Kul dag va?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0