Orkar inget mer...

Hej!
Hela dan idag har jag varit hos Therese för att försöka göra header och så. Ja, det tog ju lite tid kan man säga..
Sen åkte jag hem och fortsatte med bloggen och så, och nu har jag äntligen blivit klar med bildlänkarna. Vad tycks om bloggen? Jag är i alla fall nöjd!
Men nu tänker jag inte redigera den här bloggen något mer idag eller imorgon. Nu ska jag bara andas ut och titta på lite TV elr dator...eller bara slappa.
 
↓Som ni snart ser, har jag pysslat ihop typ en "signatursbild" så att ni vet vem inlägget är ifrån.↓
 
Ha det så bra, och hoppas ni slappar ordentligt de sista dagarna av sommarlovet..!
Och som sagt, nu är ju detta inlägget från Emmy, så därför kommer min signaturbild i slutet av inlägget ;)
 
 
 Kramar, Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0