Och nu till morgondagen

Tänkte bara göra ett kort inlägg om vad jag ska göra imorrn. Nummer 1 är att städa och rensa klart rummet. Haha jag kommer typ att riva ut hela garderoben och alla hyllor och dammsuga och dammtorka en miljon gånger;) Sen ska jag väl ut och shoppa med mamma lite. Nu när min garderob är rensad upptäckte jag att jag typ inte har några kortärmade tröjor kvar!! Så ni kaaanske (lovar inget) får en haul-video från mig på tisdag...:D Har inga särskilda foton att lägga upp så det får bli på lite solnedgång-bilder som jag tog efter regnet nu på kvällen:)
Sov gott!!
 

Kommentarer
Postat av: Norea

Vilka fina bilder! :)

2012-08-19 @ 23:26:40
URL: http://norean.blogg.se
Postat av: Therese

Tack så mycket och kul att du hittade hit!!:D

2012-08-20 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0