Nostalgi...

Nu har jag provkört min mammas gamla radiostyrda bil och jag fick värsta nostalgikicken när jag tänkte på när jag körde den för typ 5 år sedan! Haha det var så kul:D
 
Klarorange typ monstertruck stil.
Var lite pinsamt kul när två grannar kom förbi. De var ganska gamla och sa typ "håller du på att prova bilen? Ja sånt brukar väl vara kul..." Sen kollade de på mig som att de sa "är inte du lite för gammal för det där??". Haha jag bara log tillbax;3 Imorrn är det dax för privatlektionen med Emmy och jag ska få rida söötisen Gasha igen!! Så taggad men från mig får ni höra om det imorrn. Nu ska jag ha lördagsmys med mina föräldrar.
 
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0