Normala ungar..?

Som Emmy säkert har sagt så var hon hemma hos mig idag och vi gjorde vår header och lite fler saker på bloggen. Det tog flera timmar och vi har ibland lite svårt med att få saker gjorda. Sist vi gjorde något så tog det drygt 1 timme att skriva 3 meningar!! Haha och det kan se ut ungefär såhär när vi kollar på bilder som vi har tagit:
Haha undrar varför vi nästan aldrig får någonting gjort..?
Det jag har gjort nu på kvällen är att ha kollat på svt 1 på en dokumentär som hette Bananas. Den handlade om bananarbetare som hade blivit sterila (inte kunnat få barn) av att ha fått gift på sig som växterna besprutades med. Hemskt...
I helgen ska jag ut på landet och på söndag ska jag och Emmy ha en privatlektion tillsammans!!:D Mer om det får ni veta då...
Nu säger jag hejdå och hoppas såååå mycket att ni vill fortsätta läsa vår blogg!!
 
Härliga sista sommarlovsdagar från Therese!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0