Natti natti!

Ska nu gå och lägga mig och hoppas verkligen att jag somnar i tid och inte ligger sömnlös till 12 inatt igen. Hoppas också att förkylningen inte bryter ut under natten och att jag blir febrig och allt. Vill inte det och ska gå till skolan till (nästan) varje pris. Enda anledningen till om jag inte skulle gå till skolan är om jag har hög feber och är helt knäckt. Haha ni tänker säkert att jag är helt dum i huvudet som absolut tänker ta mig till skolan även om den dagen inte är så viktig men jag har mina skäl;) Så god natt och gör som jag sa tidigare: BLI INTE SJUKA x)
Vill ha sommar nu!! Längtar till nästa lov...
P.S. Fick sommarvibb idag på Weekdays när jag träffade Jeanna, en tjej från Sindarvelägret jag var på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0