Mission complete

Första skoldagen är avklarad och som Emmy redan har skvallrat om så hade vi bara en liten lagtävling med parallellklassen. Vi skulle typ ta bilder och göra saker på en lista så det var ingenting man behövde anstränga sig för att vinna eller så. Efter det var det brännbollsmatch mellan vår klass och parallell. Vår klass vann:) Sen åkte jag hem och fick en jättefin middag av pappsen! Han lagar alltid världens godaste;)
Gott!! I alla fall så hade jag typ nått litet skrubbsår på ögat sist jag var hon optikern (jag har linser för alla som inte visste) Så därför gick jag dit idag igen. Det hade läkt den här gången som tur var:) Nu ska jag njuta av att inte ha fått några läxor än så ni får ett inlägg senare:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0