Liten bildbomb från mitt vackra rum:)

Sa att jag skulle komma med bilder på mitt nystädade rum men det blev lite senare än tänkt... Men nu får ni lite bilder och jag är jätteledsen om de är suddiga, de kommer tyvärr från min smått opålitliga mobilkamera och jag hade bråttom för att mina föräldrar sa att vi måste åka till landet.
 
Var seriöst saker ÖVERALLT i mitt rum förut (Bara att fråga Emmy, hon vet...). Det finns såklart fortfarande saker att rensa men de flesta av sakerna är slängda eller uppe på vinden på landet.
 
Så resten av rummet är på min "to do list" till på måndag. Hoppas att ni blev nöjda av mitt inlägg även om vissa av bilderna blev smått suddiga...
Imorrn har jag satt en påminnelse på mobilen så att ni får ett inlägg från mig också direkt på morgonen!;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0