Lite mer shopping♥

Som rubriken säger så har jag shoppat lite mer med min mamma:) Om ni undrar varför jag går med mamma så är det bara mysigt. Köpte ett par mörka slimmade jättesköna jeans från Cheap Monday (modellen heter Second skin). Köpte också ett par najsiga vit och blå mönstrade (glömt bort var mönstret heter) jeans på Bik Bok. Bild↓
Och ett linne med en fågel av nitar på:)↓
De mörka jeansen var lite långa så jag ska hämta de imorrn efter skolan när de är upplagda. Tro inte att jag är en som går och shoppar hela tiden för det är jag inte. Mamma och jag bestämde bara att vi skulle ta jeansen en annan dag och det fick bli idag. Nu har jag inte så mycket mer att blogga om så nu ska jag ta en dusch och blogga mer lite senare när jag kommer på nånting;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0