Kameror ♦

Hej! Det här inlägget kommer bli ännu ett försök till att visa mina kameror jag andvänder när jag fotar. Förut har det inte gått att få in bilder, men nu till ett försök till...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Första kameran jag använder är systemkameran Canon EOS 550D, som ser ut såhär:

 

 

Min andra kamera är en SONY Cyber-shot DSC-W85, och ser ut såhär:

 

 

Min tredje, och sista "kamera" är helt enkelt min mobilkamera. Min mobil är en HTC Wildfire S, och ser ut såhär:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 Imorgon är det skola... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0