Förlåt, Dålig uppdatering:(

Hann inte göra ett inlägg imorrse för att jag kom på att jag behövde duscha:P Efter uppropet var jag med Emmy tills min mamma ringde och påminde om ridningen. Då var det att snabbt åka hem och göra mig i ordning. Tänkte göra ett inlägg då och var nästan klar när hela rutan där man skriver inlägget bara försvann!! Blogg.se var inte sammarbetsvilligt och jag hann inte göra om inlägget. Men nu ska ni få lite inlägg:) När börjar er skola? Vissa verkar som att de inte ska börja förrän nästa vecka men vissa säger att de började igår... Blir lite förvirrad;P
Ni får ursäkta den lite failade bilden men folk stod och knuffades runtomkring. Bilden är från skolstarten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0