Det tar tid att åka till stallet...

Gud vad irreterad man blir: När jag gick till busshållplatsen när jag skulle till stallet, så fick jag först sitta där i 10 min, sen kom bussen och körde förbi, för jag satt tydligen på fel busshållplats.. Så jag gick till en annan busshållplats rätt långt bort. När jag var framme där, stog det att bussen skulle komma om en halvtimme...och jag hade inte så mycket val, så jag satte mig på en sten och vänta...........efter en halvtimme då, kom bussen ÄNTLIGEN. När jag hade satt mig på bussen, så stängde chauffören av motorn och satte sig och läste..asso ÄRLIGT ja, han satte sig och läste tidning. Efter ännu 5-10 min, startade han och körde iväg.  Mot stallet.
Så, det tog j*vligt lång tid att komma till stallet idag...
 
 
 
och Hej förresten...Nu är jag hemma från stallet, jag var bara där en kort stund idag. Jag fotade lite och gick runt och pussa på hästisarna.. Nu har jag som sagt kommit hem, och ätit lite och så. Här är bara lite bilder på 2 av dem nya hästarna och lite andra sötnosar↓
 
      
Elan
 
 

Araminta
 
 
 
Ny-hästis
 
 
Ny-hästen Donaldo

 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Kramar, Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0