Blir lite trött på mig själv...

Tog med systemkameran till stallet idag så jag skulle kunna ta lite najsiga bilder på hästen jag red. Men när jag ska ta bilden så tar den ingen bild när jag trycker ner knappen. Jag har glömt minneskortet i datorn hemma... Men jag tog lite halvbra bilder med min mobilkamera istället. Jag red Joker som jag egentligen är för lång för. Men jag kommer ju inte rida honom så ofta så att rida på en för liten häst nån gång gör ju inget. Det var första gången jag red honom (han har stått på grannstallet ÖR tidigare men när de la ner köpte SR honom). Det gick ganska bra och jag är nöjd eftersom jag inte räknade med att hitta knapparna riktigt första gången jag red honom. Här är bilderna↓
Det är så dåligt ljus i boxarna som det inte finns en lampa över så det är därför det nästan alltid blir dåliga bilder i boxarna:( Men men... Nu ska jag kolla på film så ett till inlägg efter det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0