Efter skolan

Efter skolan idag ååker jag till stallet och rider. Vi ska hoppa och jag hoppas få Fredrik son förra gången. Antagligen kommer jag nog tyvärr inte att få honom eftersom han inte brukar gå med på våran lektion:( Men man kan ju alltid hoppas;) Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder på stallet så att ni kan få se. Tyvärr tar jag nog inte med mig systemkameran eftersom jag ändå inte har någon som kan fota mig när jag rider kommer den ändå bara få ligga i skåpet och då är det onödigt att ta med den. Om jag inte får Fredrik vill jag suupergärna ha finaste Karamell<3 (som för övrigt inte heller brukar gå med på våran lektion...)
Bild på mig och min käraste:D
Glada hälsningar från Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0